מדריכת פילאטיס | פילאטיס | פילאטיס בעמק יזרעאל| פילאטיס בצפון

IMG-20190829-WA0007

הסיפור שלי עם פילאטיס...

לפני יותר מעשור פגשתי מורה
 ״בואי תנסי״ אמרה לי.
הגעתי לנסות.
הרגשתי שאף פעם לא הענקתי לגוף שלי משהו כזה.
ג’וזף פילאטיס שיקם רקדנים ופצועי מלחמה ותהליך הריפוי הבלתי מעורער הביא למודעות והצלחתה של השיטה.
פילאטיס בעיני רוחי היא דרך חיים הרבה מעבר לחיטוב ובנייה של הגוף.
אני מאמינה שהגוף שלנו הוא בין הכלים החשובים שניתנו לנו ולכן עלינו לדעת להטיב עימו ולהעניק לו את מה שהוא צריך.
״בואי תנסי״

הדר עזר
מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים מוסמכת , בעלת ניסיון עם מגוון אוכלוסייה רחב.
אני מתאימה את עצמי לצרכי הגוף השונים וכמובן לפציעות, מבנה גוף ועוד.

לעשות פלאים לגוף זה דרך חיים


הדר עזר סוחוליצקי

 

 

 

 

 

 



 

פילאטיס והריון...ולידה
החשיבות הגדולה בלתרגל פילאטיס בזמן ההריון מתחלקת לרווחים שאנחנו מעניקות לגופינו ויחד עם זאת הרווח הנקי של תחושת הסיפוק שבאה אחרי האימון.
חלק מעקרונות הפילאטיס הם לעבוד מתוך הקשבה לגוף, ריכוז ודיוק. בתקופה זו חשוב מאוד לתת מענה מדויק ואישי לצרכי המתאמנת.
תרגול ומודעות לנשימה גם הם עקרונות מנחים בפילאטיס והנם חשובים ביותר בתהליך ההיריון על מנת להכין את הגוף והנפש ללידה המיוחלת.
בפילאטיס אנחנו עובדים על לשכלל את התנועתיות בגופנו: לרכך אזורים נוקשים, לחזק חלשים, לדעת לאזן ולשלוט/ לקבע ולהניע את הגוף באופן המקסימלי עבורנו.
כחלק משיפור התמיכה בגב הלוא הוא כה חשוב, אנחנו מתרגלים חיזוק שרירי רצפת האגן והשריר הרחב בטני בתחתית הבטן, וכן עובדים על מנחי האגן השונים והשליטה בהם. כל זאת כדי ליצור רשת תמיכה חזקה לגב אשר תביא להפחתה בכאבי הגב ואף לתחושה כי הוא מסתדר עם העומס המוטל עליו.
...ולידה
שאחריה עייפות הגוף, הטלטלה שעבר והכאב הפיזי הם דברים שרצוי לטפל בהם.
העבודה בפילאטיס אחרי שבועות ההתאוששות מותאמת באופן נפלא לצרכי היולדת. 
בהתמדה של עבודה הגוף חוזר בקצב שלו ובונה עצמו בצורה בריאה ונכונה על מנת להקנות לך תחושה טובה עם גופך, יכולת פיזית טובה יותר לטפל בתינוקך ואת השיקום שנתת לעצמך תרגישי לבד ותקטפי את הפירות גם בעוד שנים רבות.
 

deep_2

לקבלת פרטים נוספים מלאו פרטיכם ואני אחזור אליכם

שם: טלפון:
דף הבית פילאטיס לנשים בהריון פילאטיס אחרי לידה